Madonnas bästa

Ja nu har då Madonna uppträtt med två konserter på lika många dagar i Götet och jag hade faktiskt chansen att få åka dit men tackade nej. Hade gärna sett henne men eftersom det låg bara en vecka efter U2 så tyckte jag att det blev lite mycket. Helst skulle jag vilja ha sett hennes Blonde ambition tour men då var jag ju inte så stor.
Här kommer min personliga favvolåt-lista med Madonna...

1. Like a prayer- Ohotad etta på listan....Madonna när hon var som bäst....
2. Vouge- Lika ohotad tvåa. Suverän låt!
3. Express yourself- girlpower!
4. Hung up- superbra danslåt!
5. Cherish- en väldigt bortglömd Madonna-sång som jag älskade som barn
6. This used to be my playground-sorglig men fin sång
7. Like a virgin-klassiker!
8. 4 minutes- att sjunga med Justin blir aldrig fel
9. Music- cool...och så vill man dansa
10. Frozen- härligt melankolisk melodi....

Se där!  Det blev väldigt blandat på den där listan...både gammalt och nytt...Även om Madonna själv verkar ha tappat greppet en aning så håller musiken fortfarande hög klass....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback