Trevlig golfrunda...

...har jag precis kommit hem ifrån. Tänkte först inte golfa idag men eftersom jag ändå var tvungen att motionera så kunde jag lika gärna ta en runda. För att det skulle bli extra jobbigt så plockade jag med Angelina. Tänkte ta tillfället i akt och träna lite extra.
Gick väl hyfsat. Puttade som en gud på de flesta av hålen men tyvärr så fungerar inte utslagen alls. Inte ens fast jag slog ut en extra-boll. Vet inte hur jag ska komma till rätta med det där....

Lina fick putta lite hon också samt ställa tillbaka flaggorna så var hon nöjd sen. Go och glad hela tiden. Hade ingen varken framför eller före oss så då kan man ägna lite mer tid åt henne. Tror att hon tyckte att det var skoj.....

Fick iväg spjälsängen till slut i alla fall så nu är det en sak mindre här. Däremot så har jag nu en kattunge över eftersom de som skulle ha den hade ändrat sig. Ska fråga L: först men är inte hon intresserad så är det bara att någon hör av sig om du/ni är intresserade. Honkatt 12 veckor gammal.

Nu ska jag ägna resten av kvällen till att slappa. Ja måste nog kanske plocka lite efter Lina också. Hon har dragit ut ett TP-spel mitt på golvet och det kan ta en stund att få tillbaka allt på plats....

Imorgon måste jag skriva artikeln om marten som ska in till Årjängsportalen samt välja ut musik till gympa-passen...Det hopar sig alltid den här tiden om året kan man lugnt säga...

Trevlig söndagkväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback