Verkar som om solen kommer...

...ändå denna söndag förmiddag. Sov läänge idag och vaknade i en svettpöl. Inte så nice precis. Hatar när jag sover länge för jag förvandlas till en zombie. Vore egentligen bättre att ställa klockan. Dessutom försvinner ju halva dagen och så ska man ha ångest för det också.
Nu har jag i alla fall avklarat frukost och ska ta itu med allehanda tråksysslor här hemma. Har massvis med tvätt till exempel att sortera och lägga in men det kanske får vänta om det blir fint väder. Då ska jag ut i solen!

Hann inte att klippa färdigt gräsmattan igår för Angelina och Jonna slogs precis hela tiden och när jag väl stänger av gräsklipparen så går det inte att få igång den helt lättvindigt. Därför gav jag upp till slut och har nu en liten remsa kvar att klippa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback