Idol-finalen...

...missar man ju inte och jag säger bara en sak: Ingen annan än Erik är värd att vinna. Så är det bara! Vinnarlåten var dock precis lika trälig som vanligt men det var klass-skillnad när de framförde den.
Ska snart kolla in upplösningen innan jag stupar i säng. Ska ju jobba imorgon också och just nu funderar jag på hur i helvete det ska gå till....Är så jättetrött i både kropp och själ...ändå är jag väldigt sugen på att gå till Travet och dansa imorgon...knepigt...

Kollade in Skavlan också och fick se intervjun med Robbie Williams. Han är ju för skön den snubben! Missade dock Will Smith med fru men har spelat in det så jag får titta imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback