Sent...

Nu är det så igen. Sent som hell och jag måste komma i säng.
Den här kvällen har spenderats med att göra iordning några aningens tidsödande julklappar men jag hoppas att det blir värt mödan....

Hade sista träningspassen innan juluppehållet och det kändes faktiskt väldigt skönt. Dagens pass blev nummer 33 och 34 sedan vi startade efter mâten och jag har inte varit fullt frisk under något utav dem. Jävligt jobbigt faktiskt. Nu ska jag ägna julledigheten åt att vila mig iform och hoppas att det hjälper. Ungefär sexton hårda veckor väntar till våren....

Det dök upp en kille till på cirkelträningen idag. Kul kul...Bara att haka på vetja...inget farligt alls....

Imorgon är jag ledig och då ska jag fortsätta att julstäda litegrann. Blev lite stopp med det förra veckan så nu får jag ta nya tag. PÅ kvällen har Stefan luciafirande i Karlanda kyrka. Ska bli mysigt. Han ska vara stjärngosse för första gången i sitt liv men tyvärr så ska han inte ha stjärna och strut som jag hade hoppats på.....Hade turen att mamma hade kvar mitt gamla lucialinne så vi slapp att köpa nytt....

Nu väntar sängen känner jag...Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback