Sprutad och klar!


Jepp nu har jag också tagit den beryktade influensasprutan. Fick höra att det inte var någon kö alls nere på sjukhuset så jag for dit direkt efter jobbet. Än så länge känner jag absolut ingenting. Hoppas att det förblir så också för jag har lovat Bittan att vikariera för henne på pumpen imorgon....

Idag har det ju varit underbart vinterväder och jag känner att det direkt gör en gladare. Däremot har jag en helt kass isskrapa så det måste jag fixa en ny imorgon. Det är ju en fördel om man faktiskt ser när man kör bil...

Stefan har varit på möte på fritidsgården som handlade om huruvida det kan bli en katehall i Årjäng eller inte. Vad jag förstod så finns det lokaler som kan kunna passa men så är det ju naturligtvis en fråga om finansiering. Jag hoppas i alla fall att det löser sig på något sätt för jag tror att en sådan hall skulle bli välbesökt. Det är bara att kolla hur mycket folk som var på rinken på Tingevi i somras. Ibland kunde det vara uppemot 20-30 ungar när man kom och hämtade Stefan.

NU ska jag ta mått på Angelina så att Sonia kan börja sy på julklänningen. Hon ringde förut och undrade hur jag ville ha den. Jag är inte sådär petnoga utan litar på att hon fixar ihop en alldeles förtjusande klänning. Bara det inte är för mycket rysch pysch så är jag nöjd. Ska bli så spännande!


Glömde att lägga ut bild på den fina adventskalendern som morsan har gjort till Angelina. Lilla Linan har dock lite svårt att hålla händerna i styr så hon har varit och plockat litegrann både här och där....

Som sagt. Imorgon ska jag ha pump-pass istället för Bittan som har jätteont i ryggen. Ska bli riktigt kul men jisses vilken träningsvärk jag kommer att få! Har inte ens hållt i en pump-stång sedan september.....

Nu ska jag hjälpa Stefan att lägga in musik på MP3:n så bye bye....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback