Vabbar...

Fick en ofrivillig ledig dag eftersom Lina spydde på dagis igår. Känns lite sådär nu när det är så mycket att göra men har ju inget val.
Angelina har i vilket fall som helst inte spytt något mer (tack och lov) så nu får vi se hur vi andra klarar oss.
Blev inget bloggande igår kväll. I avsaknaden av Desperate Housewives så kollade jag på film istället, Slutet av historien, den var ganska bra faktiskt och sedan så somnade jag med kläderna på och allt.
Vaknade av att morsan ringde och då var klockan halv elva! Snacka om sovmorgon!

Har fruktansvärt ont i hela ryggen. Känns inte som vanlig ryggvärk (och det ska gudarna veta att jag vet hur det känns...) så jag vete katten vad det kan vara. Är öm överallt, mellan skulderbladen, på sidan av revbenen och ner i ländryggen. Ska prova att ha på Zon sen och se om det hjälper. Fattar inte varför jag aldrig kan bli helt frisk! Känner mig på nytt väldigt förkyld igen dessutom. Är det helt enkelt meningen att jag alltid ska vara halvdålig varenda jäkla höst och vinter? Det sätter sig verkligen på humöret om inte annat och man blir less på allting. Nästan deprimerad....

Nu är det ju i alla fall lite snö och kyla ute så det piggar upp en aning. Blev också jätteglad förut när jag fck se att jag hade fått en gratis Triss-lott från Tradera. Blev mindre glad när jag fick se att jag hade slängt bort mina inloggningsuppgifter på Svenska Spel (är inte en frekvent spelare om man säger så) så det blev många fula ord och mycket krångel innan jag till slut kunde skrapa den där Triss-lotten som det naturligtvis inte var någon vinst på.....

Nu ska jag försöka utnyttja resten av denna ofrivilligt lediga dag till att göra någon nytta. Typ fortsätta julstädandet. Skulle behöva göra lite julgodis också för det är ju alltid lite kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback