Allergisk mot fiskpinnar?

Nu har det hänt igen. Jag har blivit riktigt jävla pissdålig av att steka fiskpinnar! Det är andra gången det här händer så det kan inte vara en slump tycker man....
Allt började med att jag skulle laga en relativt snabb middag eftersom jag har jobbat idag och träningen börjar redan halv sju. När jag hade stått där i någon minut kom jag på att jag hade glömt att sätta på fläkten....Sedan satte jag mig ned och åt och då kände jag plötsligt att huvudvärken kom smygande och vips så kände jag mig jättehängig. Huvudvärken tilltog så snabbt att jag kastade i mig en ipren direkt. Sedan gick jag och lade mig på sängen och vilade en timme. När jag sedan skulle masa mig upp igen så var jag helt vimmelkantig, huvudet fullkomligen bultade och jag var helt glansig i ögonen. Förstod ju att det inte skulle gå att ha ett aerobicpass så jag for ner till gympasalen för att ställa in.

Men när jag väl kom dit så kändes det som om det skulle vilja släppa lite. Kom ju ihåg hur snabbt det gick förra gången när det väl vörjade ge med sig. Sa till deltagarna att jag skulle köra så länge jag orkade i alla fall. Det var väldigt segt till en början men sedan efter uppvärmningen var symptomen som bortblåsta! Jäkligt knepigt det där....

Har läst på Internet att man faktiskt kan vara allergisk mot att steka fisk eftersom den kan avsöndra vissa ämen och då skulle jag tro att jag är det....Ska i alla fall hålla mig borta från fiskpinnarna när jag ska ha träningspass...haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback