Dödstråkigt...

...är det just nu. Sitter o lunchar på jobbet. Har en smörgåstårta kvar att göra för dagen. Är seg o trött och tycker att allt är rätt trist just nu. Skulle mycket hellre vara hemma och greja och umgås med min sambo o Angelina....Men å andra sidan har man inte roligare än man gör sig så jag får väl rycka upp mig och kicka igång....

Ikväll blir det inget extrapass med cirkelträning. Kände inte för att lägga in något den här veckan helt enkelt....Kan vara gött att komma hem direkt efter jobbet någon gång. Kanske blir en promenad istället för det var verkligen skönt väder idag kände jag....

Nu är det det bara att vakna till igen och back to work.....sex timmar kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback