Hade ambitionen...

...att göra en bilddagbok idag men det blev lite si och så med detta. Var längesedan sist och jag har varit urusel den här veckan på att lägga in bilder, men här kommer några i alla fall...


Nyvaken. Gick upp redan halv sju idag och jag var piggare än under hela veckan fast jag bara sov fem timmar. Konstigt det där!


Lite blogg innan jobbet för att få en skön start på dagen.....


Snön faller på min lilla röda fara....


Färdigstädat på jobbet och dags att dra hem....Hann inte av naturliga skäl att ta några bilder på jobbet och sedan tror jag inte att kunderna är så intresserade av att vara med på bild heller....Hyfsat lugn dag även fast det var knökfullt ett tag mitt på dagen....


Tårtleverans sådär efter jobbet....


Hejdå cafét...ses på tisdag....


Stefan blev överlycklig när han fick låna Peters gamla laptop....


Dags för matlagning i skruttköket....


Har inte tänt värmeljus sedan nyår så nu var det dags igen....


Lina slappar....


Maten klar! Lagom till Melodifestivalen och allt...


Lina och Peter har en egen koreografi till Alcazars låt...


Stefan tyckte att Melodifestivalen sög men var glad ändå...han gick ned till sitt rum och lyssnade på Dökött istället....

Peter har lagt Lina medans jag har suttit här och knattrat så nu blir det film. "Thirteen days" tror jag det blir. Handlar om Cubakrisen och är ganska bra om jag inte minns fel. Kevin Costner är med i alla fall....

Imorgon blir det ingen sovmorgon för då ska vi upp och iväg till slalombacken för KM-tävlingar. Stefan ville först inte vara med men har nu ångrat sig. Vi får väl om inte annat kolla på alla andra...Jag tror inte att jag vågar deltaga i alla fall. Har aldrig kört med käppar....Vi får se vad det blir...
Ha en fortsatt trevlig lördagkväll......

Kommentarer
Postat av: sandra

du har blivit utmanad! Kolla min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback