Helena rules!

Har just kollat färdigt på skidskytte och det gick ju bra idag också. Brons är inte fel även om man så gärna hade sett att Helena hade skjutit fullt i sista stående. Är fruktansvärt impad av denna lugna, sansade och målmedvetna tjej som bara blir bättre och bättre. Gött!

Nu måste jag ta tag i städningen för här ser det ut som en bomb briserat. Ska köra Stefan till slalombacken och sedan ska jag titta på Melodifestivalen. Peter spelade in det åt mig igår och jag har inte tittat på det än. Skotta ut bilen får man väl också göra för nu har de faktiskt fått tummen ur och plogat och nu har jag en hög vall av snö bakom bilen.

Lite senare idag ska jag lägga in lite bilder från bowlingen igår och lite smått o gott....men det får bli sen...

Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon!

HItta på idag då?

2009-02-22 @ 09:56:50
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu saknar jag iaf en rad eller TVÅ om att jag överlevt tjejvasan.. Helena hit och Helena dit det är faktiskt fler i det här landet som är bra på skidor! ;) Kram

2009-02-22 @ 22:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback