Packning pågår...

Imorgon är det dags för familjen att dra till Branäs så just nu är packning i full gång, eller rättare sagt nedlagd för dagen. Hänger kläder på tork som förhoppningsvis ska vara torra för packning imorgon.
Attans vad mycket grejer man måste släpa med sig för bara några dagar....
Ska försöka att komma iväg vid tolvtiden imorgon för vi får inte stugan förrän halv fem på eftermiddagen. Ska hinna käka på vägen upp tänkte vi också.

Stefan har åkt kvällsåkning idag med. Fattar inte att han orkar! En klasskompis till honom ska också upp till Branäs så förhoppningsvis har han någon att åka med där.
Verkar som typ hela Årjäng ska dit.

En silvermedalj fixade skidtjejerna idag. Inte illa alls...

Hann att sätta ihop ett roligt (i mitt tycke) aerobicpass framåt tolvtiden igår kväll. I alla fall två block är klara men mer behövs inte till att börja med. Nu får jag väl öva med V. i stugan om kvällarna. Undrar om hon går med på det?

Nu ska jag ladda batterierna till kameran för här ska dokumenteras. Speciellt när Peter ska upp på skidorna. Han har inte stått på ett par skidor sedan ankarliften i Årjängs slalombacke ramlade ner och krossade hans ben. Det är sisådär 20 år sedan. Han är lite rädd tror jag....

Angelina ska också få prova att åka tänkte jag men jag är skeptisk till att hon kommer att tycka det är roligt. Däremot kommer det nog bli full fart på henne med tanke på alla barn som ska med.
Idag nästan sprang hon till dagis för hon visste att L. var där och när vi kom fram så stod hon och vinkade i fönstret till Angelina. Busungar!

Nu får det nog bli sängen så man inte är helt död imorgon. Hann inte att handla med Lotta ikväll så det får bli direkt till morgonen innan vi åker.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback