Snurrigt värre....

Idag blev det lite smått kaos på morgonen för jag försov mig och vaknade kvart över sju och Anna skulle hämta Stefan och köra honom till skolan vid halv åtta. Panik! Fick rycka upp Stefan och i panik packa gympapåsen och bre en leverpastejsmörgås som han snällt fick äta i bilen.
Har kommit helt i otakt med sovandet känner jag. Natt till igår så somnade jag halv tre och skulle upp vid sex. I går kväll var jag dödstrött men Angelina hade sovit medans jag var på cirkelträning och vaknade lagom tills jag kom hem så hon var pigg som en mört. Vid elva skulle jag försöka lägga henne men jag tror faktiskt att jag somnade först....med kläderna på. Vaknade halv fyra och kunde inte somna om. Till slut gjorde jag tydligen det ändå och det rejält. Har inget minne ens att jag har stängt av alarmet.
Anledningen till att Anna fick hämta Stefan är att jag har min bil på lagning. Stefan skulle ha åkt hem till Anna igår men satte sig naturligtvis på fel buss. Han är nog troligtvis den mest disträa människa jag vet!

Är fortfarande riktigt seg o trött så det är tur att jag är ledig idag. Ska ta en promenad upp till Årjäng sedan och fixa sista grejerna till Stefans ABBA-utstyrsel. Ska nog passa på att låna lite böcker på bibblan också till Angelina. I eftermiddag blir det en tur till badhuset igen för lite plaskande och lek och om jag har tur och alla barn somnar i tid (för ovanlighetens skull) så ska jag ta ett pump-pass ikväll om jag orkar....

Lite bilder från igår:


Jag lekte lite med mobilkameran och tydligen går det att ta hyfsade bilder med den. Snygg snusdosa va?


Lina tittar på nya favoriten, Nalle Puh




Lina klättrar i kanan



Lizzie-pissekatten spanar på något....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback