Trött,trött,trött!

Jag är i ett slags komaliknande tillstånd just nu känns det som. Vaknade visserligen direkt när klockan ringde och kom upp men jag är helt väck. Känns som om förkylningen är på väg tillbaka på allvar för jag är ganska tätt i näsan och snorig. Ska jobba från tio idag så jag hoppas att jag hinner vakna till tills dess.

Igår jobbade jag också eftermiddag och sedan var det direkt iväg till cirkelträningen. Ganska bra uppslutning, 10 stycken varav två nybörjare, och jag hann med att träna en del själv så jag var ganska trött efteråt. Försökte få med Bittan men hon vägrade och tog en promenad med C. istället.

Färjestad vann igår igen och Linköping förlorade. Mot serieseger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback