ABBA-Stefan fick vara med på TV....

Blev inget bloggande igår för jag hamnade in någon slags koma när jag lade Angelina igår kväll. Peter väckte mig vid halv tolv och jag hade tänkt att se sista avsnittet av "Tudors" men det gick inte att hålla sig vaken....Synd o ch skam....

Igår var vi på Abba-show ute i Hämnäs Bygdegård. Smolmarks och Böns skola, tillsammans med musikskolan och solister, satte upp en jättebra föreställning. Alla barnen var verkligen jätteduktiga och det märktes att de har övat ett tag. När vi kom var det föreställning nummer två för kvällen och Stefan hade vid det laget ganska ont i fötterna när han stapplade fram i sina silvriga platåstövlar. Tyvärr så satt inte färgen kvar som jag hade hoppats men det var inte mycket att göra något åt.  Han berättade att han hade blivit intervjuad av TV4 under genrepet och var spänd på om det skulle komma med under nyhetssändningarna.

Angelina gillade också showen. Hon hoppade, dansade, klappade och sjöng till och med lite på "Mama Mia". Hon har ju hört de där låtarna till leda när jag och Stefan har skrålat Singstar så lite har hon nog snappat upp.
Kul också att höra mitt kusinbarn E. S. sjunga. Har aldrig gjort det förut och hon var verkligen görduktig.

När vi kom hem så kollade vi TV4 på webben och där låg inslaget med Stefan med. Kolla själva så får ni se på stjärnan.
http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=732247&treeId=100712&renderingdepartment=2.757 ungefär 5.20 in i programmet....

Nu är det fredag morgon och jag laddar för en heldag på jobbet. Peter körde Stefan till skolan idag så då har man lite mer tid på sig att vakna. Det är så jädra kallt bara så det är väldigt frestande att ligga kvar under täcket....Stefan har varit nästan omöjlig att få upp varenda dag den här veckan så han kanske behöver ta en dag när han bara slappar. Han är INTE kul när han är på det där trötta morgonhumöret. Man kan bli fullkomligt tokig på honom! Det hör till saken att jag är inte värst mycket bättre själv på morgonen så det blir lätt väldigt irriterat. Ingen bra start på dagen precis....

Nu får det bli frukost....

Kommentarer
Postat av: Iréne

Applåd till Stefan! Hoppas ni hade kul. Det såg i alla fall väldigt roligt ut



Kram Iréne

2009-02-13 @ 09:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback