Atjo atjo prosit....

Imorse började allvaret igen. Dags för skola och den töliga vägen ut till Smolmark. Idag gick det i ganska sakta mak också eftersom det snöade en del och var såphalt på vägen.
Var uppe i riktigt god tid så jag hann att greja lite med hemsidan och sminka mig och så innan vi kom iväg. Därför kunde jag också äta frukost med Angelina i lugn och ro när jag kom hem. Sådant är väldigt skönt. Helt klart värt att gå upp tidigt för.

Har jobbat hela dagen, det vill säga när jag inte har haft nysattacker, vilket jag har haft i princip hela tiden. Har nog nysit cirka 50 gånger idag och då överdriver jag inte. Kommer antagligen att ha träningsvärk i magen imorgon....
Idag var det lugna gatan på jobbet men på något konstigt vis så går tiden undan i alla fall. Alltid något att greja med.

Hade slängt in ett extrapass med cirkelträning idag och det kom faktiskt ett gäng. Körde ganska tufft tempo så de flesta var nog ganska möra efteråt. Jag har hur mycket energi som helst igen trots att jag är jäkligt snorig fortfarande. Härligt! Ja inte att snora men att orken är tillbaka igen. Var riktigt orolig där ett tag när jag bara ville sova hela tiden....

Nu är jag däremot ganska så trött så jag ska ta en lång varm dusch ochy lägga mig och läsa en stund. Sen är det dags för jobb igen....

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback