Jag vet nåt som inte du vet...

Igår fick jag ett infall och helt plötsligt visste jag hur jag skulle fixa något kul inför mitt och Peters 10-årsjubileum i februari. Hemligt hemligt förstås....Peter håller på att förgås av nyfikenhet men han kan gott hållas på halster ett tag till. Det är mycket som ska ordnas innan det är helt klart....Kul ska det i alla fall bli!

Igår  jobbade jag i princip hela dagen så det hände väl inte så mycket intressant i övrigt. Var ganska lugnt på förmiddagen medans det tog fart lite mera framåt middagen. Kände mig lite bättre från förkylningen men inte helt alert. Är ganska snorig fortfarande.

På kvällen var det som alla fredagar pizzakväll med skillnaden att jag fick äta en sallad istället. Gott det också men kan inte jämföras med Hawaiipizza inte...
Sedan kollade vi på "Ali" som jag faktiskt inte har sett. Typ enda filmen under hela julen som jag inte hade sett förr. Den var ganska bra men lite lång kanske. Tycker om filmer med viss verklighetsbakgrund även om det säkerligen skarvas en hel del. En mycket speciell människa verkar han ändå vara den där Muhammad. Undrar om det var han som uppfann "trash-talkingingen" inom boxningen som numera alltid är en ingridiens vid invägningen?

Nu är jag ledig under helgen och jag ska försöka att ragga ihop en skidutrustning till Stefan eftersom slalombacken snart öppnar. Sedan får det väl bli lite träning på passen samt fixa det sista med schemat. Tråkigt blir det nog inte i alla fall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback