Mat i magen...

Lunchdax på jobbet och idag är det så lugnt att jag ska ta några minuter extra rast. Är förvånad över att jag inte är segare idag eftersom Angelina aldrig somnade igår som jag trodde...när jag hade bloggat klart får jag höra ett litet svagt ljud ifrån hennes rum och där sitter hon och leker med sin bondgård. Gav henne mat ifall hon var hungrig. Hon åt visserligen men sedan skulle hon inte sova i alla fall.
Själv var jag som ett levande lik, Fick plötsligt spränghuvudvärk och var sååå trött. Kunde inte sova jag heller så jag var tvungen att gå upp och ´ta en Ipren för att kunna somna. Det händer inte värst ofta.
Strax efter tolv sómnade skruttan till slut och hon var knappt vaken imorse när jag baxade iväg henne till dagis. Hon orkade inte ens protestera....

Nu är jag mätt,nöjd och belåten så nu får jag återgå till arbetet...hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback