Gummiarmar...

Får försöka slänga in ett inlägg även om mina händer och armar inte styr som jag vill just för tillfället. Jag har nämligen tagit tag i mig själv och haft ett entimmes  Bodypump-pass i vardagsrummet. Det var väldigt längesedan jag gjorde ett sådant pass och jag lade på ganska ordentligt med vikter och körde genomgående fyraminuterslåtar så jag kommer antagligen inte att kunna röra mig imorgon. Härligt med träningsvärk!!! Gött var det i alla fall. Får försöka att köra minst ett pass i veckan framöver för det behöver min rygg om inte annat....

De där små vikterna har jag bara på när jag kör triceps...tro inget annat...haha


Har också kollat på The Tudors i lugn och ro för en gångs skull. Angelina brukar ju aldrig vilja sova på onsdagskvällarna men idag dalade hon redan vid halv nio. Den här säsongen av Tudors är mycket bättre än den förra tycker jag. Då var det otroligt mycket tid som lades ner på att visa kungens gökande ifrån olika vinklar. Inte så värst intressant. Nu är det mera storytelling och dramatik på annan nivå. Tycker att Jonathan Rhys-Mayer är en fantastiskt bra skådis. Man både hatar och älskar Kung Henry på samma gång och han lyckas verkligen förmedla alla slags känslor med sitt skådespeleri.

Angelina sov i cirka två och en halv timme på dagen idag och hade feber när hon vaknade. Ändå var hon förvånansvärt pigg måste jag säga. Efter att ha fått i sig ett glas saft (som hon lyckligtvis fick behålla i magen) så var det nästan lika full fart som vanligt. Vi lekte med tågbanan, tittade på film, hoppade i sängen (ja inte jag då) och Angelina lyckades till och med röja ut hela garderoben. Busa kan hon fast hon är sjuk!


Vi hittade i alla fall den andra snuttefilten som inte var nerspydd som tur var!


Saft är gott och med sugrör blir det ännu godare!

På kvällskvisten lyckades hon till och med få i sig lite plättar så magen fick lite att arbeta med. Skönt!

Annars har det varit en minst sagt lugn dag. Har fått en del tråk-grejer uträttade. Har sorterat en del papper till exempel och äntligen fått tummen ur och fått tid hos H. som ska fixa min bil. Börjar bli dags nu för snart är det besiktningsdags. Huga!

Kollade inte så värst mycket på handbollen idag för det såg ut som om Sverige var ganska överlägsna. Imorgon däremot kommer det att bli en hemskt intressant match mot Kroatien. Den kommer jag inte missa för allt i världen!

Imorgon kommer Peter hem igen och även Stefan (som fick stanna hos Anna idag också) såvida inte jag spyr också. Hoppas, hoppas, hoppas att jag slipper! Jag får ju stanna hemma ifrån jobbet så det blir nog ytterligare en soft dag hemma med Linan.

Nu ska jag gå och lägga mig i min nybäddade säng (som jag i princip har skurat) och läsa lite om hemliga sällskap....Natti natt

Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon



Jag håller mig på benen ännu. Intog en del jäger och vitlök igår så kanske går det bra.



Mamma

2009-01-22 @ 09:21:02
Postat av: Tessan

Jag känner mig också pigg. Angelina är mycket bättre idag och har ätit en stor frukost. Sov däremot 13 timmar inatt så det hjälpte nog till. Blev det inte värre än såhär så får man vara nöjd...

2009-01-22 @ 11:03:03
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback