Vart tog vägen vägen????

Snart dags för åter en arbetsdag. Jag är totalt anti mot allt idag känner jag mig så det blir säkert roligt....inte....
Börjar få lite träningsverk känner jag efter styrkepasset igår. Sådana där pass brukar kännas extra mycket eftersom man arbetar med muskler som man inte använder så ofta. Tog det ganska lugnt ändå och gjorde inte så många repetitioner på varje övning.

Imorse var jag med om något underligt. När jag var på hemväg från Smolmark så hade jag en bil framför mig (en kommunbil för övrigt) som skulle svänga vänster. Precis när bilen skulle svänga så kom det en mötande bil så vi fick stanna. När sedan bilen framför mig ska svänga in på vägen till vänster så får jag plötsligt se att det är ingen väg där! Den är cirka tjugo meter längre fram och bilen är på väg att köra rätt ner i ett ganska högt stup istället.
Jag hann att tänka: Herregud va gör människan! Det där kommer inte att gå bra...
Föraren upptäckte som tur var i sista sekunden att det inte fanns någon väg att köra på så han/hon lyckades backa tillbaka igen och fortsätta in på rätt spår. Herregud säger jag! Det är tydligen inte bara jag som är trött på morgonen....

Lina har helt snöat in på Pippi Långstrump. Hon går runt och sjunger "Här kommer Pippi LÅngstrump", "Mors lilla lathund" och "Jag är lycklig.." hela dagarna. Nu har hon övat såpass mycket så att man förstår stora delar av texten också. Väldig sött....

Nä nu är det bara att försöka att vakna till, åka till jobbet och sälja semlor utav bara helskotta....
Ha en bra dag....

Kommentarer
Postat av: Izzi

du är utamanad! läs min blogg!

2009-01-16 @ 20:58:01
URL: http://http://viggosmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback