Packning pågår...

...nåja lite överdrift eftersom jag inte har börjat än, men snart så....

Åker iväg på semester en dag tidigare än vi hade planerat. Verkar som om det ska bli skitväder på tisdag och då är det bättre att gå på Liseberg på måndag istället. Därför ringde jag till Johannesviks camping i Kungshamn och frågade om det fanns någon stuga mellan söndag och måndag. Det gjorde det så imorgon drar vi till kusten.
Stefan är ju på Räkracet och är redan på plats på samma camping.
Tyvärr så blir det ingen golfrunda på EDA GK men det kan man väl ta när man kommer hem istället....

Nu blir det alltså lite fixande och trixande resten av dagen. Grannen har lovat att vara kattvakt så nu ska jag fixa kattlådorna och mat och så vidare.....
Att planera vad man ska ha med sig är värre. Ifjol tog jag i alla fall för lite kläder med till barnen så det misstaget ska jag inte göra om i år. Det är nog å andra sidan första gången det har hänt. Jag packar alltid som om jag skulle vara borta i en vecka även om det bara rör sig om två dagar....och nu ska vi ju inte ha med så jäkla mycket sängkläder och skit heller....

Peter är i Karlstad för att inhandla en ny telefon. Nu kunde han inte hålla sig längre....Han skulle ta en sväng på Slagverkskompaniet också och jag hade ingen större lust att följa med. Blir nof med bilåkning de närmaste dagarna ändå....

Nä nu får det bli att sätta fart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback