Sunne tur och retur

Ja nu är jag nyssens hemkommen från en snabbtur upp till Sunne och tillbaka igen. Åkte upp efter direkt efter jobbet för att överlämna Angelina till morsan.


Vi var uppe en tur hos morsan först för att hämta blåa bilen och då passade Angelina på att skörda lite smultron och hallon. Skålen har hon snott från cafét by the way...


Passade på att ta kort på Fryksdalshöjden när jag låg och segade efter en amerikanare med en rostig gammal husvagn, en bil och två motorcyklar...


Golfbanan ligger farligt nära vägen. Jag är rädd varenda gång jag kör här....


Utsikt från mammas husvagnsplats


Glenn och company var också där. Här testar Linnéa Angelinas medhavda cykel...


Lite mera utsikt då. Mamma bor verkligen nära där tåget kommer....


Peter har skobekymmer....


Fina blommor som mamma fått på bemärkelsedagen...


Jesper busar med Quinto...


Linnéa igen...


Lilla trädgården...


Förtält...


Ännu mera blommor....


Sedan styrde vi kosan mot Palace för att få en bit mat i maggen....


Den obligatoriska matbilden...När det är buffé så blir det en salig blandning....


Linnéa åt som en häst...


Angelina var dock mest trött och inte lika matglad...


Fick en titt på vattenparken som jag ännu inte har besökt. Blev lite besviken när jag hörde att den snart stänger för sommaren. Blev inget i år heller...Ser ju jättekul ut!


Lina passade på att köra lite bil....


Peter tog Jeppes platsoch han blev litte putt...


Fick lite uppiggande kaffe innan hemfärd och Peter fick en Irish Coffee. Lina var så trött så trött...
Kommer att sakna henne såååå mycket....Känns redan tomt.

Körde hem i en väldans fart. Lite lättare när det inte ligger damer i röda Saab 93-or och kör i femtio på Finnskogen framför en....Peter var livrädd som vanligt när jag kör...haha...

Nu är det bara att lägga sig och invänta ännu en ny hektisk arbetsdag.....

Dagens blä: Första kunden som kom in i morse och frågade om räksmörgåsen var gammal...Känns sådär roligt att höra när man dag ut och dag in sliter arslet av sig för att hinna med att få fram allting som behövs...Ingen bra start på dagen direkt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback