Underbart att komma hem...

...efter en tio timmars hård arbetsdag och upptäck att min kära sambo både har städat, lagat mat samt tvättat min bil inför trippen till Göteborg. Det är sådant som gör att man blir lite varm i hjärtat...Han ligger ganska bra till med andra ord...

Fortsatt mycket folk idag (börjar kännas tajtigt att skriva detta) men idag stod jag i kassan hela dagen så det kändes ganska lugnt ändå. Gött att göra det som omväxling ibland. Bittan fick stå i köket istället och göra flera hundra smörgåsar...
 Börjar komma mycket tyskar och holländare nu. De brukar komma lite senare under sommaren. Min tyska är inte längre vad den borde vara men jag kan i alla fall göra mig någorlunda förstådd och med viftningar, pekande och lite engelska kommer man långt...

Ringde till morsan för att höra hur det gick med stumpan. Där uppe hade det tydligen regnat och blåst utav bara helsicke hela dagen. Under tiden som jag pratade med mamma så blåste deras glasrutor som de har runt altanen sönder!! Där fick de lite att göra...Lina låg och sov så henne fick jag inte prata med...

Nu ska jag se om det finns något vettigt på TV:n.. Antagligen inte....

Dagens bästa: Alla trevliga kunder som kan hålla uppe humöret trots det usla semestervädret!
Dagens sämsta: Alla jävla bananflugor som är överallt. Bläää va äckliga de är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback