Hurra! Nu får vi vår soffa!

Äntligen så har den kommit! Vår nya soffa! Peter berättade nyheten när jag ringde till honom förut och nu är han i Karlstad och hämtar den.
Han var nog också exalterad för han hade inte ens noterat att Angelina bara hade strumpbyxor på sig när han hämtade henne på dagis. Göbbar! Nåja hon såg lika glad ut för det och jag antar att hon var överlycklig när pappsen kom och hämtade henne så tidigt. Hon ville verkligen följa med mig efter sommarfesten idag...

Själv jobbar jag till sena kvällen idag, ska städa och allt och sedan måste jag till ICA och handla för hela helgen. Bläää va tråkigt det är! Man skulle ha en hjälpreda som fixade allt det där åt en. Peter ska i alla fall få ta en sväng till bolaget. Ska ringa och informera honom om det nu...

So long så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback