Måndag igen...

...och det känns segt att komma igång minst sagt. Ska jobba idag och försöka släpa iväg ungar till dagis och skola. Angelina hade sovit väldigt länge på dagen igår så hon somnade inte förrän efter tolv! Sedan sov hon inte värst bra heller inatt så det ska bli intressant att se hur det går att väcka henne.

Peter är för ovanlighetens skull hemma för han ska jobba som ljudtekniker på sommarfesten idag så han har nog att fixa med misstänker jag, Hoppas att det blir hyfsat väder för då går nog vi också upp och kikar en stund senare. Det var ju väldigt trevligt ifjol.

Kommer att uppdatera med lite bilder och annat från den gångna helgen men nu får jag skynda mig att göra mig iordning och kanske äta lite också. Var så besviken efter golftävlingen igår så jag glömde till och med bort att äta igår kväll och det känns i magen nu kan jag lova....

Ha en trevlig måndag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback