Onsdagen i bilder

Yess idag så blev det en bilddagbok. Lite halvtaskiga bilder emellanåt men det får gå. Då kör vi....


Kl. 6.45  Har väckt Angelina som faktiskt är glad och hyfsat pigg trots minen ni ser i bakgrunden....


Kl. 06.53   Inte redo att gå upp än....


Lizzie och pissekatteungarna är oxå vakna....


Kl. 07.09  Dags att gå till dagis.....


08.53   På jobbet och fixar kycklingciabatta. Full rulle från start men idah hann jag i alla fall få i mig frukost ifred. Alltid något.....


10.33- Lite räksmörgåsar måste ju också göras. Idag gjorde jag några riktiga bamsestora. De köpte norrmännen såklart....


11.23  Steker ägg och bacon. Då blir A-M riktigt glad!


13.04  Äntligen får jag äta lunch. Hungrig som en varg. Blir thaimat idag och för en gångs skull frångår jag mitt stekta ris och åt det här istället. Mumsigt värre var det....


13.36  Fick slänga ihop en smörgåstårta också. När jag nu tittar på tiderna så inser jag att det gick jäkligt fort. Jag kan när jag vill.....Jag gör snart smörgåstårtor i sömnen tror jag....


15.50  Angelina har varit och klippt sig och fått rosa färg i håret. Hon var jätteduktig och satt dryp still i knät på mamma medans I-M klippte....


Kl. 15.58  Vi firade nya frisyren med en glass på Broms....


Kl. 16.39  Efter att ha varit på Nice och inhandlat strumpbyxor till Lina samt tunika och ett par byxor till mamma så ville Lina ha Gltes-mat. Det fick bli korv och mos den här gången....Hon försökte att muta till sig ytterligare en glass men där satte jag stopp....


Kl 17.07  Jag är gör-nöjd över min nya tunika. Verkligen jättefin tyckte jag. Det var överhuvudtaget väldigt mycket snyggt uppe på Nice just nu....


Kl. 17.12  Och kattungarna bara äter och äter....


Kl 18.06  Efter att ha lämnat Angelina hos mormor så hämtar jag upp Bittan. Dags för golf....


Kl. 19.55  På sjuttonde hålet och här missar jag parputten med en millimeter. Attans!


Kl. 19.55  Här står dagens vinnare. För en gångs skull var det hon som var i bunkern och inte jag. Här sätter sedan Bittan en långputt och inför sista hålet är det helt lika mellan oss. Tyvärr lyckas hon slå ett kanonutslag till skillnad från mig som hamnar i ytterligare en bunker. Sedan fortsätter jag till nästa bunker och nollar hela hålet till slut. Bittan vinner med två poäng. Grrrr....


Kl. 20.45  Pratar med Peter i telefonen. Den stackarn jobbar fortfarande och berättar att det har varit en väldigt slitig vecka. Stackarn...Han kommer hem imorgon gött o väl....
Sedan ringer J. och då blir det alltid ganska mycket pratande. Det är inte så ofta vi hinner med att prata så vi gör det ordentligt några gånger om året....Blev inbjuden på kalas nästa lördag....


Kl. 20.49 ÅÅÅÅ så sööta när de sover....Lizzie fick gå ut och sträcka på sig en bra stund....


Kl. 22.12  Dammsugningen är äntligen avklarad. Började ju på igår men blev avbruten av trött Angelina...


Kl. 22.13  Väldigt hög tid för kvällsmat. Yoghurt med lite START samt knäckemackor förstås. Standard som kvällsmat.

Det var min onsdag det. Varken mer eller mindre.....
Nu blir det Sjöjungfrun igen. Spännande, spännande....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback