Studentkalas

Dags att klottra ned lite här igen då....

Idag har det varit jobb igen men lite lugnare för vi var tre som jobbade. Väldigt skönt att kunna skruva ned tempot en liten smula. Var inte lika mycket fikafok idag heller. Antar att en hel del har annat att pyssla med såhär i student och examenstider....

Efter jobbet var det bara att plocka upp Angelina och hem och byta om fort som f*n. Var otroligt nog inga problem att få klar Angelina. Hon brukar vara ganska trött och grinig efter dagis annars. Misstaget jag gjorde var att släppa ut henne i typ en halv minut innan jag själv var klar. När jag skulle sätta henne i bilen fick jag se två stora rostfläckar på klänningen. Hon hade varit inpå dragkroken. Bara att i panik in och byta.

Hann därför inte fram i tid tills alla studenterna kom ut men alla var kvar i alla fall. Alltid något.


Sandra hade hur mycket blommor som helst runt halsen plus en stekpanna! Ganska tungt antagligen...





Angelina hoppade upp hos Tommy



Efteråt blev det en tur i stora bilen...



...det såg väldigt kallt ut....


Angelina fick hjälpa till att öppna presenter....


Efteråt blev det studentkalas hemma hos Sandras far och sambo. Vi blev bjudna på hur mycket god mat som helst så jag är fortfarande helt proppmätt. Mumsigt värre!

Angelina lekte med Mikaela och Marielle och hade hur kul som helst. Hon var väldigt trött när vi kom hem.

Hann att se sista halvleken av fotbollen och det var ju kul att Sverige äntligen kunde göra lite mål. Såg inte ut som om Malta var något vidare motstånd dock.
Roligast var när Källström och Zlatan krockade. Misstänkte att det nästan skulle bli slagsmål på planen men de höll sig till bitter ordväxling efteråt istället. Haha...de där två gillar verkligen INTE varandra.

Imorgon är jag ledig och Stefan ska inte vara i kyrkan förrän strax före elva så lite sovmorgon får vi också. Väldigt gött. Sedan ska jag försöka att bringa lite ordning i mitt hem tänkte jag. Har tagit hand om ett ton tvätt men det är bara en början. Får se hur mycket man hinner med. Blir det fint väder som de har lovat får man väl passa på att vara ute....

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback