Bilder av en pretty boring day

Eftersom det inte har hänt ett skit idag så får jag väl lägga ut lite bilder istället...


Jag i morse...trött, uttråkad och allmänt lett mig själv...


Lina var också trött och lade sig i nybäddade sängen och läste....


Sedan bäddade hon ned sig i soffan och kollade på Bamse


Här bryner jag svarta oliver och paprika till middagen. Kyckling under krämigt täcke med tillhörande klyftpotatis med grönsaker...Tycker jag alla ska få smaka på så imorgon ska jag lägga ut receptet....


Plogbilen jobbar för fullt...Tack för det!


Ojdå det blev visst dubbelt. Lina har kidnappat toapappret....


Lina och jag busar i sängen. Hon lyckades få en riktigt konstig min på den här bilden.


Kose-bild


Långhåriga jag. Imorgon är det dags för frissan...Gött!

Lite annat i hövve på mig såhär en söndagskväll...

Måndagar är rätt OK. Om man slipper jobba alltså....

Ska ta en morgonpromenad i möra och då ska det varken blåsa, snöa eller regna...

Idag kom Kalla tvåa i världscupen. Dags nu när VM är slut.

Vi fick två medaljer i inne-EM. Inte illa....bättre än ingen alls. Johan wissman rules. Thörnblad däremot påminner om mig när jag ska tävla i golf. Det går så åt helvete som det någonsin kan göra....

Färjestad har verkligen lyckats med värvningarna i år. Jag säger bara Lee Goren, Bastiansen, Paulsson och Axelsson. Mot SM-guldet! Rundqvist är lika mycket kung i kostym som han var på isen....
Trist bara att Gorens fru tydligen inte lyckas hitta några kompisar i Karlstad....buhuuu....stackars henne....ärligt talat: Skärp dig!

Igår tyckte jag faktiskt att Petra Mede var helt OK.

Alexander Bard lovade än en gång (har vi hört det förut?)att BWO aldrig mer kommer att ställa upp i Melodifestivalen. Nästa år ställer de upp igen. Då kommer Bard att ha blöja som scendräkt....

Har äntligen lagt in nya låtar på min telefon så nu ska här promeneras!

Hoppas att denna arbetsveckan går lika fort som förra. Vill till Stockholm NU! Eller nej förresten...jag vill bli lite piggare först....

Mamma har landat och är på väg hem.

Gruvar mig redan för tisdagen...uuuuuuuuuh....

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback