Tillbaka i Årjäng igen...

...och ännu en måndag.
Peter hade feber och mådde piss imorse. Inte så höga odds på det med tanke på att han var dplig innan helgen också. Det går att mota bort bakterierna med viss mängd alkohol ett tag men till slut hittar de tillbaka igen.
Jag själv var så trött så jag faktiskt glömde bort att Peter fyller år idag. Jag som brukar ha stenkoll! Fick skicka ett grattis-SMS fort som fan....

Lina tog ingen större notis om att mamma var hemma igen och följde snällt med till dagis.
Var inte riktigt vaken de första timmarna på jobbet men repade mig lite framåt lunchtiden. Jag och Bittan jobbade för ovanlighetens skull idag eftersom A-M är ledig. Hade faktiskt en del att göra. Märks att det drar mot påsk....


Stefan provar hatten som vi köpte till honom. Han blev överlycklig (som tur var). Ska bli intressant att se om han vågar ha den på sig.

Till Angelina köpte vi ett Pippi-set i trä där hon man kan byta kläder på Pippi, Tommy och Annika. Det lekte hon med ett bra tag och är jätteduktig på att sätta dem rätt. Mamma sa att hon hade varit hur snäll som helst hela helgen och det har hon varit idag också. Hon till och med talar om när hon vill gå och lägga sig.

Kände inte alls för att ha aerobicpass idag eftersom jag var så trött men som vanligt så var det jättekul när man väl kom dit.

Nu ska jag kolla om matchen mellan Linköping och Skellefteå är slut så man äntligen får reda på vem FBK får möta i semin....

Gonatt! Imorgon är jag ledig och då ska jag börja plocka undan grejer ur köket. Till måndagen börjar det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback