Lite pyssel...

...blir det när man är ledig. Har inte tid att skriva så mycket idag så det får bli lite bilder istället. Ska nämligen packa ihop lite grejer inför den stora golfhelgen. Vi är 24 stycken damer som ska spela vårt eget "Solheim cup" hela dagen imorgon och halva söndagen. Behöver verkligen komma i säng bums egentligen för jag går ut 8.10 imorgon bitti.


Såhär fint var det ute i Strand igår när jag och Lina tog en välbehövlig promenad. Det är verkligen vykortsfint överallt just nu.


Nystädat badrum. Äntligen blev det gjort!


Lina borstar tänderna (jag hjälper henne också naturligtvis, tro inte annat...)



Peter har köpt en grävskopa till Angelina som han bara måste prova själv...


Har hämtat utemöblerna hos morsan och köpte ett nytt parasoll. Nu fattas det bara dynor (och att allt skräp blir borta).


Tapetsering pågår....


Blev sååå bra! Duktiga pöjker det där!


Jag har hämtat schiffer hos svärfar och satt rabattkant idag.


Mikaela kom hit en stund och lekte med Angelina och J. Världens bästa barnvakt!


Jag och Lina. Angelina va helt slut för hon har varit ute och härjat precis hela dagen. Efter bad, kvällsmat och en saga så somnade hon bums....

Nä nu får det bli packning och sedan znark. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback