Sådär ja...

Då var äntligen den här arbetsdagen slut. På tiden eftersom klockan är över elva. Ska ju snart tillbaka hit igen...
Blev sen städning idag eftersom vi hade möte med gymnastikföreningen ikväll. Sedan fick jag åka hem emellan och stoppa barnen i säng och sedan tillbaka. Peter k om överraskande nog hem redan idag, men han somnade redan vid nio...haha...

Har haft två ganska tröttande dygn och igår somnade jag i soffan efter att ha tittat på Champions Leauge-finalen så då blev det inget bloggande...Apropå den matchen så var den bara en sååå stor besvikelse. Jag fick inte Angelina i säng i tid så jag missade första halvleken och grämde mig något fruktansvärt över detta. Andra hann jag däremot att se och Barcelona var ju totalt överlägsna. Det såg ju ut som Man U hade gett upp redan fastän det bara stod 1-0. De spelade pissdåligt! Brukar hålla på Man U. vanligtvis men igår höll jag faktiskt på Barca. De var värda att vinna helt enkelt men matchen var urtråkig. Ljusår ifrån den rafflande finalen ifjol som är en av de mest underhållande matcher som jag har sett.
Ronaldo betedde sig som en jättebebis och försökte sätta dobbarna i vartenda Barcaben som kom i hans väg och sedan grimaserade han och ryckte på axlarna och menade: Jag har inte gjort nåt. Näe grabben...hade du ägnat mer tid åt att spela fotboll istället så hade kanske resultatet varit annorlunda. Matchen i matchen vann Messi i alla fall överlägset. Vilken nick !

Har jobbat både idag och igår och någon promenad har det inte blivit tyvärr. Igår blåste det ju så förbannat så jag iddes inte att dra ut Angelina och idag har jag helt enkelt inte haft tid. Tror tyvärr inte att det blir annorlunda imorgon heller för då blir det en låång arbetsdag misstänker jag. Finns alltid en del att göra när pingst och Mors Dag sammanfaller.

Verkar som om det ska bli väldigt fint väder under helgen i alla fall och då ska jag passa på att vara ute varenda ledig minut. Måste försöka att plantera lite blommor för nu känns det som om det är dags. Ser så tomt och futtigt ut utanför vårt hus....
Barnlediga blir vi också eftersom Angelina ska åka med mormor till Sunne och Stefan ska vi skicka till Karlanda. Det behövs ibland att få vara lite själv men jag kommer antagligen att sakna dem jättemycket när de väl är borta,. Så är det ju alltid....

Nu får jag väl försöka att ta mig hem och sova någon timme innan det är dags för åter en arbetsdag,,,
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback