Erik är bäst!



Har nu tittat i tre veckor på Idol och jag har min klara favorit! Erik är bara så jäkla bra! Första gången jag såg honom så såg han ut som en kille som enbart skulle sjunga smörlåtar typ "boyband"-stuket. Sedan öppnade han munnen och tänk så fel man hade! Fattar inte hur den där tanige killen kan ha så mycket röst i sig! Han har varit helt outstanding i alla program jag har sett (Reza och Tove har också varit mycket bra) men igår skrev han nog något av Idol-historia när han sjöng "The show must go on" så att Freddie Mercury nog log litegrann i sin himmel. Vilken röst och vilken inlevelse! Go Erik säger jag bara! Söt är han ju oxå...

Tydligen så kan Anders Bagge sjunga ganska bra också. Hörde litegrann när han tog ton i "Youre the inspiration" och det lät väldigt bra....

Mariette är jag mest besviken på. Hon har utstrålning som en gudinna, har en cool röst men hon är bara såååå trist att titta på. Det händer ju INGENTING på scenen. Det håller ju tyvärr inte i längden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback