Helgens bravader...

...ska jag berätta lite om nu eftersom jag har varit extremt dålig på att blogga de senaste dagarna.

Fredag:
Hände egentligen inte så mycket. Jobbade hela dagen och på kvällen var jag och Lina ensamma hemma eftersom Peter och Stefan var på Halloweenparty i Smolmark.


Det här är det första jag gör när jag kommer hem nuförtiden. Hopp in i mina nya tofflor. Helt suveränt sköna och varma!


Kebabsallad och kvällen är räddad!


Lina käkar godis och kollar på Idol. Jag tyckte att Tove var helt suverän i fredags och Rabih var så kass att jag gömde mig under täcket när han sjöng. Men å andra sidan, hur bra är "That´s amore" med Dean Martin egentligen på en skala ett till tio? Hur kan man ens välja en sådan låt?


Sedan busade vi lite och skickade bilder till Peter. Angelina tycker att det är hemskt skojigt att göra grimaser...


Sedan somnade jag i vanlig ordning vid klockan tio och vaknade fullt påklädd klockan fem på morgonen. Shit vad trött jag måste ha varit....

Lördag:

Sov ganska länge och seda ringde brorsan och sa att han kunde vakta Angelina när vi skulle på inflyttningsfest hos M. och B. på kvällen. Det sket sig kan man säga för några timmar efter ringde han och anmälde sig sjuk. Det fick bli Peter som stannade hemma den här gången. Vet inte hur många som vill att jag lägger ut bilderna här så det struntar jag i den här gången....


Jag och Ullis hade roligt...



M. och B. har verkligen fått i ordning huset jättefint. Beundrar alla som orkar och kan renovera ett hus i stort sett ifrån grunden. Kvällen blev super-trevlig med bara glada party-people och avslappnad stämning. Underbart goda snittar blev vi bjudna på också och ooops dieten var bortglömd än en gång. Sedan blev det lite dans och framåt halv ett så drog vi vidare till hotellet. Kände i taxin upp att jag absolut inte skulle dricka något mer den kvällen så det struntade jag i...Klokt beslut.
Dansade mig ordentligt trött och tölade med lite folk innan det var dags att dra hemåt.


Ganska sleten och trött...

Sov tills elva igår och var sådär lagomt seg hela dagen, men inte bakis som tur var...
Kändes inte så jätteinspirerande att ha gympapass klockan sex men måste man så måste man. Var halvdöd efteråt och min röst var nästan helt borta....Det var att väldans skönt att gå och lägga sig sedan...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback