Inför advent...

...så är det ju som bekant en hel del som ska göras.
Såhär ser det ut hos mig just nu....


Gardiner, ljusstakar och annat smått  gott i en endaste röra...


Var uppe till ett i natt och donade. Strök färdigt de flesta gardinerna men det är lite kruxigt eftersom det inte riktigt ser ut som förut i mitt vardagsrum. Har strukit en hel del gardiner och så märker jag när de kommer upp att det ser förjävligt ut. Jag har fått tänka om flera gånger och det tar dubbelt så lång tid som vanligt...

Idag ska jag försöka att skaffa lite blommor och kanske någon ny adventsljusstake så blir det fortsättning i eftermiddag. Den där förbenade mossan har jag heller inte plockat än!
Ska lägga in bilder senare idag på de fina ljuslyktorna jag köpte på Stuket igår. Har inte riktigt bestämt vart alla ska vara än men det kommer allt eftersom som....

Nu ska jag försöka att släpa upp världens tröttaste barn....ingen lek....men jag köpte en ny blomspruta igår så i värsta fall får jag väl använda den...hihi...närå...så elak är inte ens jag....

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback