Total oreda....

Shit va jag har stökat till nu! Det är grejer över högt och lågt. Klockan är snart elva och jag kommer inte att komma i säng på lääänge än....Var tvungen att ta en paus med lite mat innan jag fortsätter.
Har varit i Töcksfors nu på eftermiddagen för att leta efter en adventsljusstake. Hittade ingen jag ville ha men köpte två "ljusbollar" på Indiska istället. Hittade även lite billiga dukar och lyktor på Hemtex. Köpte en hel påse full med grejer för 130:-. Som hittat. Angelina fick pepparkaksformar och en minikavel. Det är ju strax dax för pepparkaksbakande....Eftersom vi tog det lilla lugna och åt mat och fikade samt tittade i både leksaksaffären och djuraffären (Linas val) ganska länge så kom vi inte hem förrän sent. Har därför inte hunnit med alls så mycket som jag hade hoppats på. Dessutom verkar det inte som om en enda ljusstake fungerar så Peter kommer att få det hett om öronen när han kommer hem...

Här kommer bilderna på ljuslyktorna som jag inhandlade på Stuket igår....


De här passar perfekt in i vardagsrummet....



Väldigt dålig bild men men...


De här kommer det nog bli väldigt fint sken utav...


Mina favvisar....

Älskar verkligen ljuslyktor men nu var det evigheter sedan jag köpte nya så det var på tiden...


Såhär såg det ut på sjukhusets parkering igår vid tiotiden...Totalt knökefullt. Jag hade tänkt att sticka förbi och se om det fanns någon möjlighet att få vaccinera sig när jag ändå var ledig men jag vände vid entrén när jag fick veta att det var flera timmars väntetid. Jag skulle med pappa till Arvika på eftermiddagen så det var ingen idé....Får bli nästa vecka istället....

Näe nu MÅSTE jag få ordning på alltihop...Nattinatt till alla er andra som ska sova istället....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback