Ajöss Sverige!

Ännu en dag som har gått i ett rasande tempo och snart är det hälja igen. Jag jobbar tyvärr men jag och Peter pratade om att åka till Ikea på söndag eventuellt. Alltid något att se fram emot.

Trots att hon somnade så tidigt igår så var Angelina jättetrött imorse och på redigt vrånghumör. Det tog lååång tid att få iväg henne till dagis. Dessutom så var det dretkallt ute och rutorna skulle skrapas så det var knappt vi hann till frukosten. HATAR verkligen att skrapa rutor. Det är sådana stunder som jag verkligen vill ha min bil i ett garage. I vårt garage går det ju tyvärr inte att ställa någon bil för vart ska vi då göra av cyklar, vespan, golfklubbor med mera. Brukar säga att vi skulle skaffa oss en friggebod. Inte så dumt kanske men vi har något liten tomt för det....

Efter jobbet åkte jag till fritidsgården och hämtade en alldeles utpumpad Stefan med dator och allt.

Såhär såg det ut två minuter efter att vi kom hem....

Trött var bara förnamnet men de hade visst haft väldans kul. Lyckades få honom att äta en stor portion mat innan han föll i koma igen...

Jag och Lina åkte iväg till badhuset där vi fick sällskap av M. och E. Alltid roligt att ha med en lekkompis när man ska bada. Upptäckte något slags utslag på Angelinas hand som såg väldigt konstigt ut när vi skulle duscha. Får jag hålla kollen på. Har smörjt in det i alla fall så får vi se imorgon.
Angelina var väldigt trött så hon orkade bara med 45 minuters badande med lite bastu efteråt. Var därför hemma i hyfsad tid och innan klockan nio sov hon. Hade tänkt att ta en liten promenad men Stefan hade somnat igen så det gick inte. Körde ett halvtimmespass med gummiband och styrkeövningar istället...

Fotbollen kollade jag litegrann på men när Portugal tog ledningen med 1-0 över Malta förstod man ju att allt var kört....inte så intressant längre då...

Ska sätta mig och kolla lite på smink på Söderfin. Har nästan slut på alltihop och på www.soderfin.se kan man hitta mycket kul till bra pris. Jag önskar att jag kunde vara lite mer intresserad av sådana grejer men jag ser mest sminkning som ett nödvändigt ont och har alltid gjort. Det ska helst gå så fort som möjligt. Har aldrig blivit sminkad av en som kan det på riktigt. Vore kul att testa faktiskt.

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback