Jag ballade ur...

Skulle egentligen ha varit på spinning nu klockan åtta men jag ballade ur. Faktiskt inte för att jag var lat utan att vi ska köra massa skräp till tippen och jag insåg att vi inte skulle hinna med allt om jag inte kom hem förrän strax före tio. Få bort skräpet är prio ett just nu. Ska bli så skönt att bara kasta bort all skit. Den här gången ska jag inte spara på något. Bort med det bara!

Det var en jättetrevlig kväll på hotellet igår med bowling och mat. Jag och Angelina vann på vår bana. Angelina använde ju rampen så ganska fuskig seger var det. Jag spelade urkasst så resultatet hade i ärlighetens namn sett annorlunda ut annars....
 Lägger ut bilder från kvällen när jag får tid över.

Ikväll så är det ju MATCHEN med stort M. Danmark-Sverige och då kommer brorsan och Andréa hit och kollar. Blir otroligt spännande antagligen...

Nä nu är det dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback