Måndag morning..

Har fått en liten annorlunda måndagsupplevelse idag. Angelina vaknade tidigt och jag kom för en gångs skull upp i tid jag med. Helt otroligt mycket tid får man då. Men nu är det snart dags att ta Linan till dagis och mig själv till jobbet. Ikväll blir det styrka i grupp och cirkelträning. Alltid lika kul.

Har som tur var inte lika ont i axeln och nacken idag. Igår natt hade jag nog sovit på något konstigt sätt så hela armen var helt bortdomnad och värkte hela dagen från axeln och ned. Detta resulterade i en hemsk huvudvärk som började lagomt till gympan igår. Jag fixade ju passet men det var med nöd och näppe eftersom det blixtrade framför ögonen på mig i vissa lägen. Måste nog få den där nacken masserad antar jag innan det ordnar upp sig...

Förresten....3,2 kg har jag nu gått ned på två veckor..."Fett-dieten" verkar att fungera alldeles utmärkt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback