Bloggtorka...

...har det varit de senaste dagarna. Har varken haft tid, ork eller lust faktiskt och då går bloggandet helt enkelt bort. Det måste vara kul helt enkelt.
Nu är jag på jobbet och har nyss käkat en macka till lunch. Saknar thai-maten redan....
I eftermiddag blir det en kort sväng hem och sedan bli det dubbla träningspass med styrka i grupp och cirkelträning. Puh! Igår på gympan var jag en tag övertygad om att jag skulle dö! Så trött var jag. Men men konditionen letar sig som tur är tillbaka ganska fort...

Nu ska jag återgå till jobbet och få några smörgåstårtor gjorda innan dagen är slut. Tydligen har norrmännen lov också så vi behöver nog inte att ha tråkigt den här veckan heller...

So long....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback