Fullspäckat schema...

...har jag den här veckan och jag vet inte hur jag ska pussla ihop alltihop för Peter ska dessutom jobba ända tills på fredag. Det är inte så ofta han gör det men det ska banne mig alltid inträffa när det är som mest inbokat. Först imorgon: Jobb, sedan ska jag klippa mig och bleka håret. Då ska Angelina vara hos Lotta en stund. Sedan har jag lovat Stefan att hjälpa honom att baka rulltårta på kvällen till klassens timme.
Torsdag: Jobb tills strax efter sex. Angelina ska troligtvis få vara hos brorsan (om de nu inte blir sjuka hela högen, verkade inte tiptop idag). Möte med gymnastikföreningen klockan sju. Sedan får jag väl ta mig tillbaka till jobbet och städa när Lina har somnat antar jag.
Fredag: Jobb till kvällen och födelsedagskalas hos E. Städningen får jag ta på lördag morgon.
Lördag: Jobb
Söndag: Ska till Karlstad och köpa presenter till Angelina, Mikaela och Marielle. Har golftävling på eftermiddagen så jag vet inte hur det ska gå. Får nog helt enkelt undersöka om jag kan vara ledig på lördag den här veckan istället för nästa vecka. Ska fråga A-M imorgon om hon vill byta.
Dessutom har jag tre träningspass som jag inte kommer någon vart med samt en artikel att skriva.
Snälla någon! Ge mig flera timmar på ett dygn! Det brukar lösa sig men det är så mycket pusslande så man blir trött i huvudet av bara det....

Nu ska jag snart ta itu med städningen av toan i alla fall. Har inte hunnit med det för idag fick det bli en golfrunda i det varma härliga vädret. Hade inte tänkt det men Angelina ville så why not. Träna ska jag ju ändå göra och det finns ingen bättre killer-träning än att dra runt henne på golfbanan. Idag var jag helt jävla slut innan jag kom uppför sista backen. Benen kändes som fastvuxna i marken. Hade antagligen ätit lite för dåligt samt att det var jäkligt varmt. Angelina var i alla fall snäll som vanligt men blev lite putt (ursäkta!) när hon tappade nappen någonstans på 15:e hålet....Jag distraherade henne litegrann så det gick bra.

Ska bli så gött att äntligen få klippa sig imorgon för nu känner jag mig sååå långhårig. Kan vara svårt för andra att se men jag verkligen hatar min frisyr just nu. Går inte att få ordning på det alls och det är tjockt och ligger som en matta uppe på hjässan. Usch. Så imorgon blir det kort kort igen...

Näe nu kan jag inte skjuta på det längre. Toastädning nästa innan mister Cash väntar eller kanske John Blund hinner före?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback