Känner mig stressad...

Mycket saker att ta itu med just nu känner jag. Angelina fyller år imorgon vilket innebär att jag måste städa huset samt tänka ut vad jag ska bjuda på. Sedan måste jag göra klart träningspassen och musiken, flytta hantlar, vikter och stänger från simhallen till lilla gympasalen. Tungt. Sedan måste jag köra igenom cirkelträningspasset och när ska jag hinna det? Veckan blir ju väldigt kort eftersom det är mâten te hälja. Herregud vad jobbigt det blir när man tror att man har gott om tid och så har man inte det. Blä!

Får ta en sak i taget bara så ordnar det sig nog...kanske...Nu ska jag i alla fall fortsätta jobba och göra en smörgåstårta innan jag går hem.

Hoppas att jag hinner att se Superstars på TV:n ikväll för det vill jag verkligen se men jag har mina misstankar att så inte blir fallet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback