Papper överallt!

Ja nu har jag kommit in i den där perioden strax innan träningsterminen börjar och det innebär att kontoret belamras med papper all over....


Sorterar de olika högarna på golvet...Vi behöver verkligen nya hyllor till kontoret känner jag....


Skrivaren fungerar lite när den vill och efter ofantligt mycket arbete så vill den inte alltid...då får man vila den har jag upptäckt....

Det blir otroligt mycket papper som ska ut när man trycker allt själv. Det är affischer, redovisningsblanketter, anmälningslistor, medlemsutskick. Sen ska vi inte ens prata om att medlemskortena och klippkortena ska skrivas ut plus klippas till. Fy vilket tråkigt arbete!


Idag kom då äntligen Jonna hem igen! Som Angelina har väntat! De lekte hur bra som helst hela eftermiddagen. Här äter de mellanmål...

Nu är klockan sååå mycket så nu lägger jag ned utskrifterna för idag och går och kramar kudden.
Imorgon ska jag upp tidigt och garnera rulltårtebitarna som Stefan ska ha med till skolan. Han skulle ju egentligen ha haft dem med i fredags men då var han ju sjuk.
Är ledig imorgon och då ska det fixas och trixas med allehanda saker.

Gonatt å sov så gott...det gör ni säkert redan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback