Vad var det jag sa?

OK...erkänner...Hade fel med resultatet med jag hade rätt om Zlatan...eller hur? Bäst, bäst ,bäst!
Hujedamejen vilken match det blev! Hade jag haft något hår kvar så hade jag slitit av det i ren frustration när Ungern fick den där skitbilliga straffen! Det är så jäkla typiskt att sånt händer när ett lag är så himla överlägset utan att sätta bollen.

Det var många som var riktigt bra idag. Elmander slet som ett ddjur, Källström träffade ju för en gångs skull målet (ribban), Safari är klockren som vänsterback och kan ju faktiskt spela och inte bara slå långbollar, Mellberg var het på att göra mål, Elm hade fantastiska inlägg och inkast men bäst var ändå Samuel Holmén. Förlorade han bollen någon gång överhuvudtaget? Saknade i alla fall inte Chippen.

Zlatan var inte värst bra. Såg ut som han kom fel hela tiden och var väldigt orörlig. MEN....han är ändå bäst när det gäller och det är det som räknas. Zlatan är helt enkelt Sveriges bäste spelare utan diskussioner...

Nu lever i alla fall drömmen om VM och nu är det bara att jobba vidare på samma sätt mot Malta som är ett sämre lag än Ungern så fixar nog sig det också.

Fråga 1: Var det Ungern som var dåligt eller var det Sverige som var bra?
Fråga 2: Har Lagerbäck äntligen tagit ut rätt lag? Det verkar banne mig så....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback