Hemma igen

Sitter här och varvar ned en stund innan det är läggdags. Har precis kommit hem ifrån pappa som kom hem ifrån Örebro idag. Glenn, Andréa och Linnéa var också med och barnen härjade tills de var helt slut. Stackars pappa fick inte en lugn stund....



Angelina utanför dagis imorse. Väntar på att få gå till skogen...


...med ryggsäck å allt...

Angelina somnade i bilen när vi for hem och vaknade inte ens när jag bar in henne och krrånglade av henne kläderna. Inte så konstigt eftersom hon inte har varit hemma på hela dagen. Först dagis, sen till mormor och sen vidare till morfar.

Imorgon är vi i alla fall lediga och då hoppas jag att jag får sova lite. Sen blir det en tur ut till pappa och på kvällen är det dags för styrelsemöte och instruktörsmöte. Det är redan tid att planera både sommargympa och inför höstterminen. Ska bli spännande att se vad vi får ihop för pass....

Är så jäkla glad för att jag inte är en av dem som är tvingade att åka buss hem ifrån Spanien, Turkiet eller något annat land långt bort. Kan bara tänka mig in i situationen om det hade varit vi med våra ungar...Mardröm! Nu var det tydligen ett askmoln på väg igen så Arlanda stängde ikväll....
Själv ska jag sätta mig och titta lite mera på Floridaresor igen och drömma mig bort. Vi har bestämt oss för att åka till hösten istället eftersom det är både billigare och lägre temperatur då. Hoppas att det inte finns några askmoln kvar då för då blir jag förbannad!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback