Semesterdrömmar...

...går jag i just nu. Faktiskt så ockuperar det 95% av min hjärna för tillfället så det finns inte plats för så mycket annat. Vi bestämde för några veckor sedan att det blir utomlands-semester i år och nu har vi börjat prata om att åka dit som vi har pratat på i tio år att vi ska...


nämligen Florida!!!

Vore inte det om något den perfekta 30-årspresenten till mig själv (visserligen i förskott)?


Gå på Disneyworld...


...och Universal och ha roligt med kidsen....

Är övertygad att det skulle bli en resa utöver det vanliga. En vecka i Orlando med massa aktiviteter och en veckas sol och bad i typ Fort Lauderdale eller andra ställen. Hyra bil måste man ju i vilket fall som helst.

Kruxet är att det är vansinnigt dyrt så nu sitter jag och försöker hitta vettiga priser lite varstans. Lägger man ned lite tid så sparar man en hel del pengar skulle jag tro....Vi får väl se vart det bär hän men detta har jag svårt att släppa i första taget. Måste först och främst fixa ett nytt pass eftersom mitt går ut i maj så det får bli en tur till Arvika (två eftersom man måste hämta det också).


Kommentarer
Postat av: Neta

Om det är något specielt du undrar om orlando/disney/florida så var vi där i oktober i fjol =)

Vi var ju 12 st i ålder 11-40år som var där i 3 veckor så....=)

2010-04-08 @ 16:34:06
URL: http://www.jakthulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback