Underbara vår!

Ja man kan ju inte vara något annat än glad när våren visar sig från sin allra bästa sida! Jobbade i lördags men igår så njöt jag till fullo av solen och värmen. Gick ut redan på förmiddagen (var uppe i hyfsad tid för en gångs skull) och var ute nästan hela dagen. Hade tänkt att rensa i rabatterna på framsidan men en annan sak hägrade...nämligen ranchen...

Längtan eftar att åter igen få svinga klubborna tog över så jag ringde Bittan och vi for ut till Sellre för att premiärsvinga lite i solskenet...


Ingen snö...bara att slå ut! Träffade i alla fall hyfsat. Jag och Bittan konstaterade att det var varken bättre eller sämre än vanligt...om det är en tröst vet jag inte....


Lina var också med och har just hämtat sin egen hink med bollar. Lina har en egen liten klubba också...


Hon tyckte det var roligast att slå uppe på gräset och det kan man ju förstå....Den där flaggan lyckades hon lyfta ur hålet också. Jojo...hon har ju som bekant varit med förr....Angelina var tre veckor gammal första gången hon var med på banan...


Med klubban i högsta hugg


Bittan hade tagit med en massa bullar så det blev en härlig fikapaus i solen...


När vi kom hem så blev det cykelrace med Jonna


Min sambo (som alltid envisas med att se ut som ett psykfall på alla bilder) var duktig och tvättade bilen och då ville inte jag var sämre även om det är typ det tristaste jag gör...


...så nu är röda faran ren och fin igen...okej då jag hann inte riktigt med allt på insidan men det får jag göra under veckan...bättre blev det i alla fall...


Albin och Stefan hoppar studsmatta...det blir man aldrig för stor för....

Senare på kvällen så var det dags att dra ut till Sellre för ett träningspass. Blev glatt överraskad när det faktiskt dök upp några stycken trots det fina vädret. Överraskade dem med att köra ett cirkelträningspass istället för den vanliga gympan. Var med själv nästan hela passet och var grymt slut i kroppen efteråt!

Kvällen avslutades med att kolla på en av mina favvo-filmer, "50 first dates". En helt underbar dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback