Mår illa...

...gör jag nu. Drog fram träningsmattan och plockade fram hantlarna och körde ett minipass på trettio minuter och konstaterade sedan att styrka minsann är en färskvara. Herregud alltså! Nu sitter jag här i soffan och mår illa...blä! Nu får jag försöka köra ett pass på 30 minuter så ofta jag kan för att komma igång igen för det här duger ju inte! Värst är det med magmusklerna. Det finns ingen styrka kvar i dem överhuvudtaget. Armarna och axlarna var en aningens bättre men det kändes ju en aningens tungt, trots att jag bara hade fyra kiloshantlarna.

Hade tänkt att blogga både om det ena och det andra men nu orkar jag inte det så det får bli sängen istället. Det andra får vänta till en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback