Virus eller nåt...

Nu tror jag att skiten som Peter har haft har nått både mig och Lina. Kände redan imorse att jag inte var på topp. Svullen i halsen och allmänt seg.
Gert kom och hämtade Lina i Mustangen så när hon hade åkt så var det bara att ta vara på tiden och göra något nyttigt. Jag valde att tvätta bilen när det för en gångs skull var fint väder...Som vanligt när jag gör detta så tog det en stund men nu syns det i alla fall att bilen är röd till färgen.
Sen ringde Bittan och frågade om jag ville med på en golfrunda och det ville jag förstås...


Dressed for success...trodde jag i alla fall men ack vad fel man kan ha...

Började hyfsat men på tredje, fjärde och femte hålet vet ja inte riktigt vad som hände. Kände mig helt orkeslös och det kändes som om jag slog enbart med armarna, vilket jag troligtvis också gjorde med tanke på min spridning av bollar och usla bollträff...


Bittan spelade inget vidare heller så här tar vi en välbehövlig kaffepaus efter femte hålet. Det var alltid lika förberedde Calle som hade med sådana lyxiga saker som kaffe i bagen...

Tyvärr hjälpte det inte värst mycket men jag lyckades skrapa ihop ytterligare sju poäng på de sista fyra hålen så jag fick elva poäng till slut...Usch å fy! Var helt slut efteråt och när jag kollade tempen när jag kom hem så visade det sig att jag hade feber....

Peter är och spelar med bandet på en fest i Fågelvik så jag är ensam med barnen ikväll. Lina sover redan (tror inte att hon är helt pigg hon heller. Hon ville inte ens ha lördagsgodis.) och Stefan är ute och spelar fotboll. Känner mig hur kass som helst och ska nog också snart gå och lägga mig. Jävla skit! HATAR att vara sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback