Zombie

Skröt om att jag kände mig pigg igår efter golfrundan. Ja visst gjorde jag det men jag hade inte räknat med att allt skulle komma efter idag...Var totalt zombie imorse och i princip hela dagen har jag gått i dvala trots otaliga koppar kaffe. Ändå har jag på något sätt lyckats få en hel del MÅSTE-grejer uträttat.
Jag har till exempel rensat lite i mina totalt eftersatta rabatter. Det är inte speciellt kul men när man väl börjar så är det ju ganska rogivande och totalt omöjligt att sluta plocka ogräs....Dessutom var det ju väldigt härligt väder ikväll så man ville ju vara ute...

Lina är nog inte helt iform efter förkylningen för det är tredje dagen på raken som hon knallar iväg till sin säng och lägger sig och somnar på två sekunder. Idag redan kvart i sju! Ska bli intressant att se om hon sover hela natten...

Jag ska i alla fall gå och lägga mig nu för jag behöver nog sova antar jag. Gissar dock att min sovmorgon inte blir värst lång imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback