2010 i backspegeln del ett...

Ja nu är det ju bara 26 timmar kvar av detta året så det är hög tid för en summering. Håll till godo. Här kommer bilder från året som gått...


Jag på nyårsafton...


Mycket snö och kallt var det i januari också...


Jag köpte en crosstrainer och svettades ymnigt i vardagsrummet...


...och fick på köpet väldigt ont i benhinnor och fötter på grund av all träning...


Snö överallt. Bild ifrån början av februari...


Jag drabbades av magsjuka lagom till Alla Hjärtans Dag...


Helgen efter åkte vi till Göteborg och fastnade med tåget in the middle of nowhere strax söder om Mellerud...


Peter och Jonas på Magnus Uggla-revyn..En jätterolig och väldigt snörik helg hade vi i Götet och fick dessutom bli hämtade med bil...


Stefan bodde i slalombacken...


Angelina på påsk...


...och Linnéa...


I april anläde ett gäng kattungar...


Hur söta som helst!


Snön försvann till slut och man kunde återigen spela golf Årets roligaste händelse utspelade sig i backen upp till nians hål på Årjängs GK när jag, Bittan och Charlotte tog sats med golfbilen...Hysteriskt kul...


Lina njuter av att snön äntligen är borta och man kan hoppa studsmatta igen...


Pappa fastnade med armen i vedkapan och jag följde med till Örebro när han skulle ta bort gipset...


I maj samlades "golfdamerna" en helg och spelade Solheim Cup. En av höjdpunkterna under året. Så himla kul med golfspel i dagarna två och mat, dryck, skönsång och massvis med skratt...Hoppas att det blir av nästa år också...


I våras tog Linas "lekparksmani" fart på allvar. Hon skulle vara i lekparker hela, hela, hela tiden...Peter körde till och med runt på henne så hon kunde leka i olika lekparker runtom i Årjäng...Seriöst värre...


En jättefin dag i slutet av maj åkte vi till Liseberg med Glenn och Andréa och alla kidsen...


Linnéa och Angelina åker Kaninresan...


Larz Kristerz kom till Årjängsparken med Filip och Fredrik i släptåg. En otroligt rolig kväll med fullt ös!!! Jag gick barfota därifrån...


Nationaldagen tillbringades på stranden. Varmt och soligt...


...och lite senare på eftermiddagen gick jag och Lina i paraden upp till torget...


Stefan slutade mellanstadiet och alla mina körningar till Vännacka tog äntligen slut!!!


Sebastian tog studenten


För en gångs skull var det fint väder på Linas sommarfest på dagis...


...och senare samma dag körde vi hem vår båt ifrån Sellre till Årjäng...

Nu är det det dags att krama kudden så resten av året kommer imorgon...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback